Home > FAQ

FAQ

Voicemailboard: Frequently asked questions

Staat uw vraag hier niet bij? Klik hier om uw vraag over het Voicemailboard of de Vociz te stellen of mailt u ons.

 

Technische vragen

Aan welke systeemvereisten moet mijn pc voldoen?

Hoe kan ik de laadtijden beperken?

Het lukt niet om te uploaden. Waar ligt dat aan?

Het lukt niet om te uploaden. Waar ligt dat aan?

Hoe kan ik via de mail op de hoogte worden gebracht van een nieuw bericht?

Hoe kan ik een verzamelboard het best in laten richten?

Waaraan moet het netwerk van school voldoen?

Kan ik ook met Apple-computers op het voicemailboard werken?

Welke headsets raadt u aan op school?

Waarvoor moeten wij zorgen als u bij ons op school een presentatie komt verzorgen?

Hoe kan een leerling zelf een bestand opslaan en in zijn werkplaats van de ELO plaatsen?

Hoe kan ik langere opnames dan de standaard drie minuten laten maken?

Klik hier voor de vraag hoe u veilig met het voicemailboard werkt.

Hoe kan ik eenvoudig een backup maken van alle berichten op een board?

Hoe kan ik eenvoudig alle berichten van een board verwijderen?

Hoe kan ik een video van YouTube op het voicemailboard plaatsen?

Hoe kan ik mijn eigen MP3-bestanden op het voicemailboard integreren?

Hoe kan ik opdrachtteksten in bijvoorbeeld het Russisch op het voicemailboard plaatsen?

Hoe kan ik de opmaak in een Word-document in de opdracht behouden?

Hoeveel berichten kunnen er op een board worden opgenomen?

Hoe kan ik het schermbeeld vergroten?

Hoe zorg ik ervoor dat ik niet gevonden kan worden met zoekmachines?

 

Klik hier voor diverse handleidingen over o.a. het integreren van video’s en afbeeldingen, de instellingen van de microfoon en het downloaden van veel berichten naar de eigen harde schijf.

Didactische vragen

Hoe kan ik het beste starten?

Hoe organiseer ik feedback en beoordeling?

Waar vind ik opdrachten en niveau-aanduidingen?

Hoe kan ik een internationaliseringsproject vormgeven?

Speakerbox  - Veel spreekopdrachten van het CPS

Waar praten we over? - 26 Lesideeën voor gespreksvaardigheid in moderne vreemde talen (CPS)

Hoe kan een leerling tegelijkertijd luisteren en daarop te antwoorden?